Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Jenny - 9 juli 2011 22:45

En ganska seg dag blev en underbart rolig kväll då vi tog med några av hundarna och åkte för att bada.


  

Affen simmar.


Sambo, svåger och två jämtar.


Det var ljuvligt skönt i vattnet och hade jag haft hjärna att ta med handduk och ombyte hade jag också kastat mig i vattnet.

Affen simmade omkring i vattnet som en liten krokodil och såg hysteriskt rolig ut. Jag fick mig ett gott skratt. Naturligtvis inmundigade han en helmassa vatten men han skötte sig bättre än jag trodde.


 

Lotta försöker dränka lill-Affe?


Nu har jag lämnat honom i hundgården en stund så han kan pinka av sig lite. Lös i magen blev han omgående, hoppas det är snabbt övergående. Anar att hela situationen för hans del kan ha varit lite stressande. Men oj vilken bra träning det blev både för knopp och kropp, precis vad rehab-Inger rekommenderade. Och det bästa, han hade roligt.


Hoppas innerligt att jag få med mig ”gänget” flera gånger under sommaren.

Affe lär ju sova sött nu, när han väl får komma in och det kanske är tur det för det har utlovats rejäl åska. Usch och fy.


  

Sommarens bästa bild?


 

Så mycket glass, så lite tid.


 

Mmmmm, vad gott det är.  


Nu väntar jag på årets premiärbad i utebastun och en kall cider därtill. Inte helt fel en sommarkväll som denna. Denna kväll stoppar jag definitivt i facket med goda minnen.


Ha det gott.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards