Alla inlägg den 5 december 2013

Av Jenny - 5 december 2013 18:39

Vem behöver skräckfilmer när allt man behöver göra är att lägga sig i sängen och sluta ögonen. Det var  alltså dags inatt igen, för "mardröm extra allt"


Jag sover i min dröm när jag svagt, svagt hör den andra personen som också sover i rummet säga - det är någon här, det är någon här. Jag blir klarvaken och inser att någon står vid min säng. När denna någon tar tag i madrassen  vrålar jag som besatt, helt panikslagen. Men ur min strupe kommer inte ett ljud, det är helt tyst.
Och där vaknar jag på riktigt, tack och lov. Mys!
Var tvungen att ha lampan tänd ett bra tag och spela lite bubble witch i mobilen innan jag vågade somna om igen.
Trött som en grön gris var jag imorse. Ännu tröttare är jag nu men längtar inte alls tills det är natti natti.


Fortsätter det här så har jag snart material till en bok.
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards