Alla inlägg den 16 december 2013

Av Jenny - 16 december 2013 17:30

Man skulle kunna tro att det är julafton redan idag, för jag har fått världens bästa julklapp, och det enda som faktiskt stått på min önskelista.


   Julsallad kallades denna. Gott? Njaaaaa.


   Saffranssemla. God? Njaaa, torr och pytte mandel-
massa


Är nyss hemkommen från Gammelstad med Ruben, där dagens röntgenplåt visade att hans tåben vuxit ihop fint. Jag tror knappt det är sant. Sist när det skulle ha nått det här stadiet, var ju frakturen helt öppen. Så inför detta besök vågade jag inte ens hoppas. Nu ska han fortsätta ta det väldigt lugnt i ca två veckor till. Den 8 januari hoppas jag få honom friskförklarad, så han får börja vara hund på riktigt.


   Ibland kan de gå så fint, mina små yin och yang.


   Ruben fick idag en ny sele med inbyggd blink.


   Men det är JU så JOBBIGT att bli fotad.


Nu ska jag gå och ta hand om min migrän. Den kom som på beställning efter det positiva beskedet hos veterinären.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards