Direktlänk till inlägg 8 januari 2015

Tingeling levererar igen!

Av Jenny - 8 januari 2015 12:14

Jaaaaaa, allt löser sig och mitt skåp håller inte längre på att ramla ner. Tänk att någon faktiskt kom och hjälpte mig och ville inte ens ha betalt, trots att de fick köra hela långa vägen ut i skogen. Nu sitter skåpet på plats. Klena skruvar och inte pluggat, blev domen. Nu är det bara bileländet kvar att få ordning på.


   Före


   Efter


Urladdningen både fysiskt och psykiskt blev för mycket för migränen som igår exploderade. Länge sedan jag blivit så här risig och i två dagar nu har jag i princip bara åkt till jobbet, öppnat, beställt bröd och åkt hem igen.  Frisk luft har hittills inte dödat någon så innan jag bäddat ner mig har jag och Ruben varit och gått en mil, både igår och idag. Helt underbart i det milda vädret. Nu känns det betydligt bättre men jag ska iväg på 45 minuters massage i dag, för att knåda bort det sista onda.


   Ruben efter 1 mil.



   Ruben kollar på TV


Skit också, det snöar igen *ljuvligt* Jag kommer att skotta ihjäl mig. Har ju traktor som kommer och plogar det värsta men den kommer ju inte åt överallt. Nästa vinter är det jag som skaffar en snöslunga...


   Mössa är bra att ha när det är kallt och blåsigt.


 


Snart mot stan och 45 minuters massage   

 
 
Ingen bild

melitta

9 januari 2015 14:29

vad härligt att du fick till skåpet:) mindre trevligt med din migrän:(

Borde också boka en tid för massage eller rentav till benmannen som ställer sklettet i ordning...

Trevlig helg;)

kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 26 april 2022 19:40

Bloggen finns kvar och jag kan fortfarande logga in "wow" Det här var min bästa terapi under tunga tider som när jag tänker efter inte alls känns speciellt tunga idag. Vilket lyxliv jag levde. Synd bara att jag inte insåg det då.   Nåväl, kanske ...

Av Jenny - 2 juli 2017 19:00

Shit och helvete, vilken vecka.... Snacka om bottenrekord. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så långt ner på botten som nu. Jag har gråtit tårar nog att fylla ett badhus. Hemma, på jobbet. Jag har brutit ihop så många gånger.  Mat! Jag har inte ku...

Av Jenny - 25 juni 2017 19:45

Det är underbart att vara jag. Underbart 24 timmar om dygnet, VERKLIGEN. Får ofta höra att jag inte har något liv och att allt är sååååå enkelt när man är själv. Jo tjena. Undrar var jag ska börja. Men tro mig, ni hade inte velat gå ett steg i mina s...

Av Jenny - 22 april 2017 19:15

För precis ett år sedan berättade jag på bloggen att jag hade fått ett nytt större ansvarsområde på jobbet. Idag får jag göra exakt samma sak. Jag kan dessutom bjuda er på en titel. Jenny -säljledare kolonial. En "resa" jag påbörjat har i och med det...

Av Jenny - 9 april 2017 20:30

Det var ett tag sedan, minsann. Och gissa vad jag har gjort sedan sist, om nu någon finns kvar          Jag har varit på min tredje "solo"resa, som tog mig tillbaka till Thailand och två för mig helt nya ställen. Första veckan tillbringade j...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards