Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Jenny - 12 mars 2015 19:00

Umeå tur och retur. 80 mil bekräftar att jag har en bakdel och den värker. Men oj vad roligt jag haft och jag sänder en tacksamhetens tanke till min chef som kom med förslaget och ansåg att jag behövde komma iväg och se något annat.


Jag har säkert lagt på mig 4 kg. Hade vi inte käkat innan mässan hade jag kunnat pressa hur mycket godsaker som helst. Skinkor, ostar, röror, korvar, munkar, glass, juice, kvarg. Listan kan göras oändlig. Kan väl erkänna att det slank ner en hel del trots mättnaden. Jag är rätt bra på att pressa, när det gäller.


En hel massa ordrar är lagda och man känner sig inte så lite drottningaktig när man med fria händer kan boka kampanjer efter tycke och smak.


I form av besökare belönades vi, utöver själva smakproverna på mässan då, med egna påsar innehållandes en massa delikatesser. Tillslut blev det rätt tungt att bära. Jag har nu majskyckling, revben, coleslaw  och ost i min kyl, bara för att nämna något.


   Ett urval av dagens skörd :D


Nu ska jag och mina två bästa vänner göra oss redo för natten.
Klockan ringer 2.40 imorgon. Det är med andra ord öppning på
Ica som gäller.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards