Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Jenny - 16 mars 2015 17:15

My head hurts badly. Hatar att ha huvudvärk. Fick verkligen pina mig iväg på en skidtur med Jamie i det soliga vädret. Ett soligt väder som visade sig vara inte fullt så angenämt eftersom det blåste småjävlar åt alla håll och kanter. 1 mil skrapade vi ihop åtminstone och jag var ungefär 3 mm från att åka in i ett träd. Liten nerförsbacke och träd är en dålig kombination när man heter Jenny och har ett par skidor på fötterna. Det var en hårsmån från kollison.


 


Lyxade till dagens skidtur med att förtära en väldigt gammal apelsin men den smakade ljuvligt. Jamie fortsätter att fascinera. När jag satt där i snön och försökte skala min gamla apelsin, la hon sig bara ner i snön. Inget spring, inget pipande och ingen rastlöshet. Underbara hund. Jag vet ju att det är så de ska göra för att spara energi, ladda batterierna, för att sedan orka dra släden. Men ändå..


På jobbet har jag idag byggt min absolut största exponering hittills. En gigantisk Oreokaksexponering. Det tog hela förmiddagen att bygga ihop displayerna och ställa upp dem på plats. Bara att hålla tummarna att det inte rasar.


 

Blir nog en tidig kväll idag. Efter den lugna helgen med sovmorgon både lördag och söndag, hade jag extremt svårt att somna igår och vaknade redan vid 23 och tyckte det var dags att stiga upp.


Försöker bestämma vilka dagar jag ska vara ledig, SVÅRT, för en arbetsnarkoman.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards