Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Jenny - 17 mars 2015 17:15

Får man smita från jobbet för att hinna vara i solen en stund med bästa fyrfota vännerna?
Klart man får! Om man passar på att smita medan chefer och dylikt är på lunch och inte märker att man är borta, innan det är alldeles försent. *hehee* och jag ska vara avdelningsansvarig.


Fast jag var värd det, att smita, enligt eget resonemang. Axeln är verkligen totalkaputt efter gårdagens massiva byggande av Oreoexponeringen och kanske av skidåkningen. Nu har jag varit tvungen att ta av de pestiga värktabletterna, så magen kommer inte att bli glad alls.
Har förövrigt fått väldigt positiv feedback rörande min vägg av Oreokakor.


Min yl-skrik-gris Jamie är så väldigt nöjd med att få vara med. Idag smög hon sig försiktigt upp och la sig på en bit av fårskinnet. Jag håller på att förstöra den här slädhunden totalt. Skulle uppfödaren höra detta skulle han ge mig en rejäl föreläsning om ras och ursprung.


 Slädhund på väg att bli fördärvad. 


Den andra, Ruben-raket frös så han skakade, trots sol och plusgrader, dock lite blåsigt. Fick linda in honom i ett fårskinn, då gick det bättre. Men idag var han otålig och inte alls på solhumör. Och definitivt inte på fotohumör. Surbulle!


Så trist att det ska blåsa vareviga dag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards