Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Jenny - 21 mars 2015 19:00

Har nästan haft semester idag. Var bara in några timmar på förmiddagen på jobbet och gjorde lite nytta. Kom hem lagom till solen började värma och jag kunde parkera min rumpa i solen. Där satt jag sedan i timmar.
Framåt eftermiddagen tog jag med mig Jamie på långpromenad.



   Stick å brinn!!


Försökte även få med Ruben men där var det tvärstopp. Vilket nog var lika bra eftersom underlaget är rätt skarpt och han senast igår drog blod från några  klofästena. Jag och Jamie var ute i över två timmar och avverkade 12 km. Nu hettar det i kinderna och det känns att man varit ute i över 5 timmar.






 

Helt slut var jag igår, trots att jag haft två lediga dagar där här veckan. Somnade så fint i soffan när jag låtsades titta på hockey. Råkade ju visserligen bli en 11 timmars dag igår. Kanske inte så stor idé att vara ledig när jag ändå jobbar tillbaka tiden igen.


   Jamie fyndade ett vedträ som man kan ha himla
kul med.


   Träning med tung apport :)


 

Hade planerat att gå en långpromenad innan jag åkte till jobbet imorse. Men när klockan ringde vid 3 tiden var jag fullkomligt DÖD! Död med huvudvärk. Kortade snabbt ner långpromenaden till en kortare modell och flyttade fram klockan en timme. Var fortfarande dödligt trött men tvingade mig ur sängen, in i duschen, ut på promenad och så vidare.


Nu ska jag gå och dra igång ett Game of thrones maraton 
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards