Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Jenny - 15 mars 2015 16:34

Länge sedan en helg varit så avslappnad (lat) som denna. Jag har, förutom morgonens 10 km runda med Jamie, bara latat mig i solen och ätit hela långa dagen. Nu är magen obehagligt mätt och svullen. Grillad korv och varm choklad är gott men min mage reagerar med missnöje på den sortens mat och dryck. Nu får jag böta i flera dagar framöver.


   10 km i strålande sol uppe längs järnvägen. Ljuvligt! 


 

Rätt stolt över mig själv, betongbarn som man nu är, att jag faktiskt är kapabel att göra upp en ordentlig brasa och det utan diverse tändvätskor och liknande. Det går ingen nöd alls på mig med andra ord.


 

Jamie har trivts utomordentligt och legat ihoprullad som en liten boll bredvid mig i snön hela dagen. När hon fick återgå till hagen var det inte roligt alls och hon kör med sitt  yl-skrikande med jämna mellanrum. Jag blir gaaalen.


   En Alaskan husky boll.


   Nyvaken.


Har en hel massa semesterdagar kvar att ta ut innan månadsskiftet mars/april. Kommer inte hinna ta ut alla, som vanligt. Men någon extra ledig dag lite här och där kommer det att bli. Försöker planera in dagarna enligt SMHIs tiodygnsprognos med utlovade soldagar. Men det känns ganska mycket som att spela på lotto *hahaa*

  Tjingeling!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards