Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Jenny - 13 februari 2010 08:15

Klockan ringde 05.15 imorse, tanken var att jag skulle och träna. Men bilen ville tydligen annat eftersom dieselvärmaren hade ignorerat mina direktiv att gå igång i lagom tid innan avfärd.

Om det är något som retar gallfeber på sambo så är det när jag "pinar" bilen genom att starta den iskall. Jag har ju förstås en egen filosofi, startar bilen utan motorvärmare är det tillräckligt varmt ute. Men eftersom jag fick så fina alla hjärtans dags blommor igår (utan att behöva be om det) gick jag snällt och lydigt och la mig igen. Problemet var bara att nu var jag pigg som en spigg. Så upp igen, duscha, äta frukost och nu sitter jag här.

Fast i skrivande stund känner jag mig dock allt annat än pigg. Klockan 10 bär det av mot ica och dagens arbetspass så jag hinner ju faktiskt ta en liten lur innan. Eller oxå kanske man skulle ta en sväng om med dammsugaren   


Sådde ju mina petuniafrön i början av veckan och nu visar de livstecken. Så här ser det ut i sålådan dag 4

  


Och här är en bild på mina fina, fina blommor.


Ha en härlig lördag och passa på att vara ute, det verkar bli en solig och fin dag.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards