Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Jenny - 14 februari 2010 18:30

 


Hittade denna i gårdagens morgontidning och jag tycker den korta meningen var så fin:

"För världen är du kanske bara en individ men för en individ kan du vara världen"  

Jag tror att om min Emil kunde prata, så som vi gör, så är detta precis vad han skulle säga.


Dagen idag då? Jag och Emil har varit på en lång, underbar skidtur i det strålande solskenet. Någon vänlig själ hade skidrat upp ett spår nästan hela vägen och jag var mäkta förvånad. I vanliga fall brukar jag vara den vänliga själen eftersom det bara är jag som åker skidor just där    Och till dagens tur var jag iallafall seriöst utrustad med mitt oumbärliga Baggen softbelt, vilket gör skidturen så mycket lättare och behagligare. Mer om Baggen softbelt (och andra hundförarprodukter) finns här. Låter nästan som om jag vore sponsrad   


Övrigt idag. Hundarna har öppnat paket som mamma skickat. Pipleksaker och tuggisben var innehållet. Lite bilder på detta finns i mitt pixbox album -->   


Visst verkar alla problem lite mindre svåra när solen skiner.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards