Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Jenny - 7 maj 2012 19:45

Extra besvär som kostar pengar och framförallt tid innebär den översvämning som drabbat vår byaväg. Ska man ta sig över och förbi behöver man en båt, vilket tydligen något pucko trodde sig ha.


 

Nu sitter vi inte i sjön (mitt underbara sinne förr torr humor, jag är ju så vitsig) utan kan ta oss till stan via bakvägen, så att säga. Bakvägen är dessvärre flera mil längre och  till stor del knagglig, smal grusväg.

För att åka och jobba mina fyra timmar idag tillbringade jag sammantaget över en timme i bil. Knappast en lönande affär. 

Är inte den där j&%¤#a vårfloden borta imorn, skiter det sig med min planerade morgonträning och sånt gör mig *ARRRGGH*


 

God kväll från Jenny som starkt ogillar när det produceras onödiga besvär som sinkar mig i min vardag. Ännu ett av mina fruktansvärt dramatiska i-lands bekymmer. Det och att mellanslagstangenten numera bara är typ ett knappnålshuvud stort, dvs. väldigt svårprickat.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards