Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Jenny - 14 maj 2012 08:30

Sitter här med dagens andra balja med kaffe och tycker lite synd om mig själv.Morning Coffee


Hamnade, när jag surfade runt, på någon typ av fjortisblogg, där bloggarinnan lagt upp ett tiotal så kallade ego-bilder av sig själv (närbilder på plutande mun, tittar i kors och annat, i mitt tycke, svammel) Hon avslutade dock inlägget med kommentaren mycket bilder på mig idag men det är ju MIN blogg. SANT! Alltså får jag beklaga mig, liiite.


Anledningen till ömkandet är den plötsliga pollenallergi jag drabbats av. Nu är jag ju förstås inte allergisk mot pollen men eftersom jag ALDRIG blir sjuk så måste det ju vara naturens frömjöl som gör att jag nyser, snorar och är allmänt hängig. I och med allergin sprack omgående mina föresatser till nystarten av ett nyttigare liv, som skulle ha skett idag. Kan jag inte träna känns det andra liksom meningslöst. Fel, jag vet, men ändå. Så vi fläskar väl vidare en vecka till då. Ändå ingen idé ändå att påbörja något hälsosamt typ i mitten av veckan, eller hur *hehe*


Jag känner hur spårsuget börjar vakna till liv. Är ruskigt nyfiken på att få testa Affes intresse för spår, nu när han mognat (en pytte-aning iallafall) Men än så länge är det för mycket snö kvar, eller är det verkligen det... Kanske det går att dra ett "runt-knuten-spår" bara för att se om det tänds någon liten lampa hos Piraff-pojken. Och ikväll, om det inte spöregnar ska vi följa med husse och Lotta på deras lydnadsträning, bara som åskådare vid sidan om.


Just det! Om någon, vem som helst känner för att ge mig en tidig julklapp eller kanske en sen födelsedagspresent what ever, så skulle jag bli jätteglad över en ny bärbar PC. Lovar att vara snäll resten av året mot givaren.


4 plus grader och en gråtyngd himmel, sommaren är än så länge mycket långt borta.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards