Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Jenny - 30 januari 2010 19:45

Raaaaaaaaap.

Har inte ätit sen frukosten mer än en banan och några morotsslantar och när man väl sen kommer hem från jobbet då äter man alldeles för mycket. Dagens middag i ensamhet (sambo är på dåligheter med sitt jobb) bestod av kycklingkebab i pitabröd och till efterrätt kaffe och två semlor (men dom var små och är dom små så tar man två, kan jag säga till mitt försvar) Tusen tack för semlorna svärmor, du är bäst.


Min aj, aj hand har numera antagit en intressant form. Jag har inte längre några synliga knogar utan bara en stor boll och långfingret är synnerligen svårböjt. Detta är faktiskt den FJÄRDE orsaken detta år som jag borde söka läkare för (nu kanske ni förstår min misstro mot 2010) Men jag och Haparanda VC går inte riktigt ihop, så jag avvaktar. Dom kan ändå inget göra, det är jag övertygad om.


Nu styr jag mina steg mot vardagsrummet, soffan och Robinson finalen.


Just det, det är fullmåne igen så akta er för varulvarna.


Ha det gott och må väl.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards