Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Jenny - 21 januari 2010 17:00

It hurts, min skalle alltså. Tror att lite sött skulle kunna hjälpa, typ en kanelbulle eller liknande. Men det har jag inte hemma, tack och lov så jag kör med kaffe varianten istället.


Apropå kaffe, jag som är en inbiten bryggare har nu gått över på pulverkaffe istället. Då ska ni veta att pulverkaffe är något som jag förkastat hela mitt liv och nu tycker jag nästan att det är godare än brygg. Framför allt är det enklare. Tänk vad fantastiskt att man kan ändra sig   


Tror jag slog personligt rekord igår. Klockan 20.30 var jag i säng och när sambo kom hem från sitt jaktmöte, en timme senare sov jag som en spädgris. Klockan åtta imorse tvingade jag mig upp ur sängen, fortfarande trött.


Nu tänkte/borde jag städa lite. Köpte två buketter med tulpaner  och dom gör sig liksom bättre på bänken när det är städat. Bara huvudvärken försvinner och jag orkar lyfta bakdelen från stolen ska jag ta tag i det.


Är inne i en Tradera period igen men denna gång köper jag. Har fyndat lite berlocker till mina nya Pandora armband. Bling bling som jag inte har en susning om när jag ska använda men dom är hemskt fina   


Har jobbat idag men nu har jag ledigt ett par dagar framöver och dom tänkte jag försöka tillbringa så mycket som möjligt med vovvarna. Ska ladda videokameran och filma Fanny och Tito samt försöka få lite nya foton.


Ha det gott.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards