Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Jenny - 20 januari 2010 19:00

Ny veterinärtid inbokad till Emil nästa vecka. Tror ni mig om jag säger att jag börjar bli less?


Dessutom slåss mina hundar så pälsen ryker. Igår hemma i köket och idag ute på promenaden. Idag sög jag tag i nacken, varsin hand, varsin hund och la ner dom på backen i allra bästa Cesar Millan stil. Rätt eller fel, ingen aning men där fick de ligga och begrunda sina synder medan jag försökte trassla mig ur flexikopplet som jag lyckats få tre varv runt benen.


Faktorerna till att de slåss så tätt nu kan nog vara många. Kan tänka mig att i vart fall Emil påverkas av det här med Tito. Han är så extremt känslig för sinnesstämningar samt att han själv inte mår bra och mattes diverse åkommor gör säkert inte heller saken bättre.


Fy vad jag är sugen på något gott. Måste pröva gå och borsta tänderna innan jag faller i fördärvet. Har varit utan godis sedan hösten och det vore ju dumt att trilla dit nu.


Hoppas er dag varit bra och att er kväll blir ännu bättre.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards