Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Jenny - 23 januari 2010 18:30

att köpa lite glass?

Tyckte jag gav hyfsat tydliga direktiv. Köp glass av lite finare, bättre sort, de som är i mindre burkar och ta lite olika. Naturligtvis syftar jag då på typ Ben & Jerrys och Häagen daz. Avslutar med att säga -Ta absolut inte utav de där storpacken.  

Hem kommer en plastbytta GB låg laktos vanilj och en gammal hederlig papperslåda GB vanilj. SUCK...............


När jag nu ändå är i gnällartagen måste jag få ifrågasätta dagens inredningstrend. I princip i varenda tidning som har ett hemma hos reportage, står där en halvkraftig tjej, med kakfat i handen, iklädd gammeldags volangkläder medan de vita väggarna lyser i bakgrunden. Måste ALLA inreda i shabby chic stil? Måste alla ha en fransk gammal byrå, måste alla se likadana ut och måste alla kunna baka blåbärsrutor, va? Jag köper inte det.


Så då var det sagt. Har haft lite och göra i dag med, vilket kanske märks   

Har fördrivit dagen med att stöka lite på hemsidan och scanna in pappersfotografier på Fanny som valpis. Här kommer några smakprov:


  


   Husse och en liten, liten Fanny, endast 9 veckor gammal 


  


Trevlig helg.................

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards