Alla inlägg den 9 december 2009

Av Jenny - 9 december 2009 20:30

Så där ja, då var i princip alla julklapparna klappade och klara, sista leveransen kom idag   och  jag är riktigt nöjd. I år och det har varit ovanligt enkelt. Det är lite jobbigt när man hittar så många lämpliga klappar men ändå någonstans måste begränsa sig. Men jag gillar verkligen att få ge, så snälla låt mig få göra det  


Har tillbringat dagen på jobbet, där jag i princip gjort mer skada än nytta   Lyckades åstadkomma 90 graders vinkel på en så kallad huvudnyckel. Det var inte populärt. Sedan har korvar rullat hejvilt och grodor har hoppat ur min mun. En helt vanlig dag på Ica med Jenny.


På väg hem från arbetet var det värsta polis pådraget i Vuono. Två polisbilar stod tvärs över vägen och trafiken blev dirigerad.

Det har varit mycket polis idag. I morse råkade jag ut för blåskontroll. Har man promille  en onsdag förmiddag kl 10 då är det grymt illa.


Ibland blir jag så mallig över mina vilda hundar. Dom kan nästan ge sken av att vara väluppfostrade.

På morgonprommisen mötte vi häst med vagn. För att underlätta passeringen bytte jag sida och mina hundar gick bara snällt bredvid mig och tittade på heppan och plötsligt kom Emil på att det var matte han skulle titta på. Vad fina dom är sa hon som körde hästen *stolt matte*   


Emil är van vid hästar och var inte mer än åtta veckor när han var med i stallet första gången. Minns att han låg i en liten väska och sov mitt i ridhuset när vi höll på att plocka bort bommar och hinder. Då måste ni ju förstås bara få se en bild på en bebis Emis.


  





Här är skrynkelskalle 8 veckor

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards