Alla inlägg den 30 december 2009

Av Jenny - 30 december 2009 19:15

Näst sista dagen på detta år är snart till ända. Att folk vill fira in det nya året (med mat) har märkts rätt tydligt på Ica idag    Själv är jag dagvild, är det torsdag eller onsdag, har virrat hela dagen. Har även när jag tänker efter haft knäck i lurarna idag, menniet och tyuuuo är två ord jag fastnat på och inte haft en susning om vad kunderna velat ha. Inte hjälpte att fråga VA heller. Det visade sig efter stor förvirring och att menniet betydde MENY ETT och tyuuuuo betydde SJU. Dumma, dumma jag som inte fattade det    


Jobbar imorgon, men bara till 17 när affären stänger. Nyårsdagen inleds kl 10 på Ica med inventering   Hur i glödheta xxxxxxx kan man lägga inventering en sådan dag och den tiden.

Ja ja, nå väl, har redan accepterat faktum, så ler nu lite käckt och säger ödmjukt, det är ju iallafall dubbelt betalt.


Är inne i en "sova som en kratta" period. Vilket innebär snurra, snurra, vrida, vända, titta på klockan, SUCK. Ännu vid tre tiden, flera nätter i rad har jag legat sömnlös. Månen har ett finger med i spelet, eftersom det på nyårsafton kommer att vara fullmåne. Men jag påverkas både dagarna före och efter, då jag sover dåligt, blir lite mer hårig och ylar oftare än vanligt    He he skoja bara, men sover betydligt sämre det gör jag.


Ha det gott!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards