Alla inlägg den 15 december 2009

Av Jenny - 15 december 2009 12:30

snön kom. Jag har fortfarande ingen julstämning. Så nu försöker jag med våld locka fram den. Har planterat ut tomtar i hela huset, hängt upp stjärngirlanger och pyntat på. Vill så gärna ha den där mysiga känslan av förväntan, längtan, nyfikenhet och en liten gnutta otålighet. Nu går jag istället omkring med ett konstant lätt illamående     


Ska iväg och jobba, har egentligen ledig dag. Men inför högtider är det känt fenomen att det blir kaos. Så jag ska hjälpa till att hantera "oredan"   Har faktiskt inget emot det (säger jag idag, påminn mig gärna om detta typ på lördag) Fullrulle, snabba beslut, mindre diskussioner I like...


Lyckades knåpa ihop lite julkort igår kväll, det är jag mycket glad över. Blev inte alls avancerade saker men i vart fall home made, vilket är betydligt roligare att skicka.


Usch nu måste jag gå och försöka få något i magen innan Ica. Inte roligt att äta när det känns som det kommer i retur omgående    


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards