Alla inlägg den 22 december 2009

Av Jenny - 22 december 2009 19:45

Nu börjar äntligen lite julkänsla infinna sig. Jag sitter här framför datorn med en mugg glögg   och lussebullar, från köket börjar skinklukten så sakteliga att sprida sig.


Hela stämningen höll dock på att urarta när jag insåg att jag inte längre hade någon skinktermometer. Dom (alla två) har nämligen vår (ADHD) jämte Alba tuggat söder. Sambo lovade att klia in på Coop och investera i en ny. Pust. 


Jag är klar med så gott som alla bestyr, fick i väg pappas paket idag (express så det är framme imorn) sillen är inlagd och prinskorven inhandlad. Har några julklappar kvar att slå in men det är ju bara ett nöje. Eller nja, lilla Lindas ena klapp är synnerligen svår att paketera. Men det ska nog gå bra.


Det har varit relativt lugnt på Ica än så länge. Men ni som inte handlat klart ännu tycker jag uppriktigt synd om. Imorgon skulle jag inte sticka nosen utanför dörren om jag inte fick betalt för det   Apropå betalt. Jag har fått löneförhöjning, nästan åtta kronor mer i timmen. MYYYYYYS.


Har invigt luvan   idag. Du ser ut som en tönt   var sambos första kommentar. Han var tyst ett tag och sa sedan. Nå du är ju en tönt så det passar ju rätt bra. Funderar på att dra in hans julklappar.


Kan inte fatta att det imorn är dan före dan. Hur är det möjligt att tiden går så fort.

Skulle knåpa ihop julkort på vovvarna och skicka iväg till när och kära med mejl men tror sjutton inte att jag hinner det.


Nu ska jag fylla på glöggmuggen och bänka mig framför tvn och titta på äntligen hemma.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards