Alla inlägg den 20 december 2009

Av Jenny - 20 december 2009 09:45

Tittar ut genom fönstret och begrundar den vackra vyn av snö på träden. Nu ser det ut precis som det ska göra kring jul. Önskar bara ytte pytte lite mera snö så jag kan få bråka lite med mina skidor   


Fixade gårdagens arbete trots min onda axel och faktiskt var det en relativt lugn arbetsdag. Fick visserligen sitta med is och kyla axeln resten av kvällen men det har inte blivit värre iallafall.

Och idag fick jag vara ledig yihaaa. Pga min axel är jag en aningen begränsad men ska ändå försöka tillverka lite julgodis och annat gott som är lämpligt att ge bort i julklapp. Har ju haft godisuppehåll i x antal månader men julgodis, typ knäck är väl inte godis!?   


Pillade på min nya mobil igår och nja är inte riktigt nöjd. Finns bara ett bra mobil märke och den här mobilen var inte av den sorten. Fattar inte varför det bara kan vara Ericsson som kan tillverka mobiler med vettiga menyer.

Naturligtvis lyckades jag ringa upp en människa jag inte varken träffat eller pratat med på säkert 10 år (självvalt) tack vare att dennes namn låg lagrat på sim-kortet. Naturligtvis uppstod panik   när jag såg mobilen ringa upp och jag hade (har) noll koll på hur man avbryter uppringningen. Körde ett säkert kort, fort ur med batteriet, det brukar stoppa det mesta   

Måste väl ta mig igenom någon slags instruktionsbok  om jag ska kunna använda eländet.

Tur föresten att det inte var arbetsdag idag. Jag hade ställt larmklockan så fint i just ovannämnda mobil och funderade vid halvåtta tiden varför jag fortfarande låg kvar i sängen? Jo då larmet var fint inställt att ringa 06,30 alla dagar utom söndag   


Här ----->    kommer dom utlovade tomtebilderna (i varierande kvalitet) på Fanny och Emil. Som vanligt poserar den ena modellen mera välvilligt än den andra och om Emil tyckte glittret var hemskt så var tomteluvan ett verk av djävulen själv   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards