Alla inlägg den 19 december 2009

Av Jenny - 19 december 2009 09:17

Det var i dag ni skulle påminna mig om att jag gillar att arbeta när det är fullt ös. JAG TAR TILLBAKS ALLT, skojade bara.

Har svårt att finna ord för gårdagens inferno. Trodde inte ens det fanns så många invånare i Haparanda med omnejd. Och folk har inte ens fått lön ännu   

Fasa, fasa för nästa vecka....


Men generellt sett bara trevliga kunder som inte klagade över kötiden. Min kollega fick visserligen höra att hon skulle torka sig där bak med Icakortet. Vilket man absolut inte kan låta bli att fnissa åt   Tänk så opraktiskt   


Men slut blir man i kropp och själ när det är sådan ruljans. Så när klockan närmade sig stängning kunde jag varken ropa upp numren på kölapparna eller räkna   


Nu ska jag göra mig i ordning för dagens äventyr. Har tvingats preparerat mig med värktabletter, min inflammation i axeln har hittat tillbaka och det gör så grymt ont   Värken strålar upp i nacken och ger som bonus dessutom huvudvärk   


Ha en trevlig och framförallt en stressfri helg.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards