Alla inlägg den 27 december 2009

Av Jenny - 27 december 2009 11:00

Himmel vad jag har slöat. Kan lugnt säga att jag inte gjort mycket mer än att pillat mig i naveln och ätit julmat de här dagarna sedan julafton. Bilen ser ut som en isglass eftersom den inte rullat en meter på många dagar och jag känner mig som en julskinka   


I går var det lite mildare så då tog vi ut Fanny och Bella på en skogsprommis. Fanny är en frusen liten terrier så henne byltade jag på fleeceoverall + täcke. Tyvärr är det tassarna som är känsligast och i mellan åt fick jag bära henne för att värma upp de små trampdynorna.

Lägger in lite bilder här eftersom jag tydligen fyllt kvoten för månadens uppladdningar på pixbox   


  

På upptining i famnen. Är hon inte fin!? :)


 

Bella gör allt för att få lite uppmärksamhet.


  

Fannys vintermundering, ser rätt gossigt ut :)


  

Puss på dig!


  

Vad har du hittat för spännande?    


Ha det gott...   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards