Alla inlägg den 18 december 2009

Av Jenny - 18 december 2009 09:14

jag och Emil kylan och tog en långpromenad. Redan kl 6 var vi farten. Det var mörkt, kallt, lugnt och stjärnklart, helt enkelt ljuvligt och en underbar start på dagen.


Min lax är på G, gravade den igår kväll så nu ligger den i kylen och gottar sig   


Gårdagen i övrigt var väl inte så händelserik, relativt lugn på Ica. Förutom en kund som fick raseriutbrott när jag inte hade möjlighet att hjälpa henne. Det går inte att göra någonting i den här hålan, vrålade hon   Jag håller med om att det är en håla, sa jag   men det där som du vill göra är faktiskt inte möjligt här på Ica.  Kunden har alltid rätt men inte när det omöjligt att genomföra.

Tyckte det var rätt lustigt och kunde inte låta bli att le åt det hela.


Fick mobilfånen igår men har bara hunnit ladda den. Nu vill jag ju helst stanna hemma och utforska den. Tror dock inte chefen beviljar ledighet för detta ändamål


Ha det gott....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards