Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Jenny - 18 februari 2011 07:45

Jag har väl kommenterat kylan i vartenda inlägg den här veckan så det är väl lika bra jag fortsätter med det.  Alltså, har vi nu – 35.3 grader. Jag svettas INTE!


Jag har inte varit i väg och tränat på hela veckan, eller jo i måndags men inte sen dess. Det lockar inte att starta bilen i denna kyla mer än till riktigt nödvändiga saker som exempelvis arbete.


Idag är jag ledig men måste bege mig mot stan en sväng under förmiddagen, har lite grejs som ska lämnas tillbaka och lite att inhandla (alltså = nödvändiga saker  ) sedan är det städning som står på agendan.


Hur gick det för Piraff igår då som var ensam från 11.40-16.20? Han lever och hade inte tuggat sönder något. Så man måste väl säga bra. Jag kan tänka mig att han skällt en hel del men det vet jag ju inte med säkerhet eftersom jag inte spelar in längre.

Jag gjorde mitt absolut bästa i att försöka trötta ut honom innan jag åkte och lyckades faktiskt hålla honom aktiverad hela förmiddagen. Han tuggade ben, lekte med sina saker och fick klickerträning. Han hade fått värsta glädjefnattet när husse kom hem.


  

Affe vältrar sig i sina leksaker 


  

Måste ha den som är allra längst bak 

 

 

Jag fångade en ekorre idag men.... 


Ha en bra fredag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards