Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Jenny - 11 januari 2011 15:51

Ska inte bli långrandig, för då gnäller jag bara men måste bara få berätta att min dag igår slutade redan 17.30 då jag och vovvarna gick och la oss för natten. Inte ens småbarn går och sover så tidigt


Skallen höll på att sprängas och nacken gå av. Tyvärr är det inte så mycket bättre idag så pyjamasen åkte på redan vid 13.30 tiden. He he, måste ju hinna ha på den en stund om uti fall att kvällen blir lika tidig idag, överhängande risk. Men jag har faktiskt en riktigt fin pyjamas, bara så ni vet   


Imorse när klockan ringde insåg jag att det skulle bli tufft att köra till Gammelstad och Affens Rehabbad, känslan av att ha blivit överkörd av en ångvält är en mild beskrivning.  Så det var bara att svälja stoltheten, skaka liv i sambon och fråga snällt om han kunde agera chaufför. Kan tillägga att jag var snäll nog att faktiskt göra klart hans smörgåsar (och det var ju inte för att det var lite bråttom, nej, nej  )


Affe kan idag enbart beskrivas som galen. Jösses vad han var motvalls. Snälla Sanna   på Rehab for som ett skållat troll fram och tillbaks och letade lämplig distraktion till hans vattenplaskande och drickande av klorvatten. Han lugnade egentligen inte ner sig innan buken var sprängfylld med vatten, korv, frolic och tuggben, trots hennes tappra insatser.  


Over and out.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards