Alla inlägg den 11 april 2015

Av Jenny - 11 april 2015 18:52

Idag har jag inte gjort ett endaste knop. Började dagen, efter en välbehövlig sovmorgon, med en liten morgonpromenad med Bullen. Han fick vara lös och njöt i fulla drag. Klockan 10 gick jag ut i solen och där var jag sedan till kl 14,30 Var inne en dryg timme innan jag tog med Jamie på 10 km rundan.

Men jag har inte mått bra alls idag. Var riktigt ordentligt risig hela förmiddagen. Så ont i axeln, nacken och huvudet, yr och illamående. Mådde helt enkelt rutten räka. Men efter att ha grillat lite korv till lunch, samt proppat i mig diverse medikamenter, blev allt bättre.


Jag borde ha tvättat kläder, jag borde ha städat men samtidigt, vem bryr sig och det är ju faktiskt en ny dag imorgon och då har det minsann utlovats sämre väder. Så lägligt.


Ska försöka mig på att se en film ikväll. Men har inga större förhoppningar att lyckas speciellt bra. Förr tittade jag alltid på film och tv men numera är jag rastlös och orkar inte koncentrera mig någon längre stund. Jag vet inte när jag senast klarat av att se ett program på tv från början till slut. Men nu fick jag tre gratis filmer från Telia, så jag har ju liksom inget att förlora.


Go kväll!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards