Alla inlägg den 30 april 2015

Av Jenny - 30 april 2015 22:15

Happy Valborg då, lika bra vi börjar med det. Undrar om den är så happy imorgon men det är en annan femma.


Börjat jobba. 4.30 idag *yey* på grund av inventering. Slutade efter 14,30 någon gång. En intressant dag  på det stora hela och jag har både skrattat och närapå gråtit på jobbet idag. Förstå viken underbar arbetsplats jag har och vilka människor jag har att göra med. Skulle för allt i världen inte vilja byta ut den eller dem. Kanske bara ibland, någon gång, när allt kommer "för nära" och allt bara blir soppa.


  

 

Kom hem, bytte om och tog med Bu och Bä på promenad. Vi var ovänner, allihopa, redan innan vi lämnat gården. En promenad från hell, kändes det som. Och med diverse komplikationer dröjde det dessutom innan jag kunde släppa lös dem som planerat. Men när jag väl kunde göra det, jösses vilken fart det blev och dessutom väldigt blött. Jamie föll i plurret och tog sig upp. Ruben hoppade i och tog sig inte upp. Jag gled i när jag skulle hjälpa Ruben. Satans kallt och jättekul att ha nästan 4 km att klafsa hem med blöta byxor och vattenfylld sko.

Bad två för mig och Jamie men premiärbad för Ruben.




   Är du ok?



Jobb i morgon igen. Men jag ska inte öppna viket jag tackar min lyckliga stjärna för. Är huvudet dumt får kroppen lida, på mer än ett sätt.


 




 

Valborg innebär jubileum i huset. 1997 flyttade vi in, just på Valborg. Jag bor kvar, ensam, och det är helt ok, faktiskt. Grattis till mig, hundarna och huset på jubileumsdagen.


 


 


 


 


 


Mot nya spännande dagar!!!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards