Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Jenny - 1 mars 2010 10:30

Hyperventilerar nästan.

Renoveringsprojektet som skulle starta i Juni, inleds om drygt TVÅ VECKOR!

Vet att jag sa att jag helst ville börja på en gång men det var ett stort, stort skämt.


De två veckor som huset skulle vara obeboeligt blev (i bästa fall) fem-sex veckor. Hur vi ska lösa alla praktiska problem har jag inte susning om, den dagen den sorgen. Vi har iallafall hört oss för om vi kan hyra grannhuset, som står tomt och det verkar gå bra. Pust!


Så var det alla dessa val då, där det ena hänger ihop med det andra. Jag kan inte välja kamin, innan jag valt fläkt och jag kan inte välja fläkt innan jag valt kakel och jag kan inte välja kakel innan jag valt luckor osv, osv.....


I mitt horoskop för dagen stod det "Alltför många nyheter samtidigt gör dig otrygg och splittrad. Du söker säkerheten i det gamla" Kunde inte sagt det bättre själv, stämmer prick och precis. För just nu vill jag bara låta allt vara som det är.


Dom här flingorna föll på min väska tidigare idag. Visst är dom vackra?

  




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards