Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Jenny - 2 mars 2010 09:45

Jag ser det snöa, jag ser det snöa och NU RÄCKER DET!


Angående renoveringen har jag resignerat totalt. Tre månader blev två veckor och nu blev två veckor istället omgående. Lyckades dock flytta fram starten till kommande måndag. Vilket innebär att fredag blir en helvetisk dag då vi ska kajka runt Happis och välja ut alla attiraljer.


Sambo hade hämtat hem en fönsterkatalog eftersom fönstren behöver beställas omgående. Men det kan jag säga att välja fönster utifrån en svartvit skiss är tvärt omöjligt. Så det får vackert vänta tills jag kan se några modeller "live" Men en sak är säker, det blir med spröjs för det har jag alltid velat ha   


Man är ju uppfostrad med att det är fult att skryta men jag tänker göra det iallafall    Jag fick rejält med beröm under ett möte igår, i form av min roll som postansvarig och det av självaste chefen själv, sådant värmer gött. Men kanske inget man ställer sig och predikar inför sina kollegor. Nu vet ni det iallafall.


Mot Ica och dagens arbetspass, som faktiskt avslutas med frissabesök. Jag är väldigt troll look a like just nu eftersom mitt hår inte haft påhälsning av saxen sedan november. Nu blir det kortikort.


Skotta lugnt...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards