Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Jenny - 18 mars 2010 20:00

Två veckor idag sedan Emil fick somna in, om nu någon missat det. Jag väntar fortfarande på att sorgen ska lätta och tomheten fyllas.


Fanny  lever loppan och har det förträffligt hos min mor i Stockholm, båda njuter nog av varandras sällskap.


Men nog är det tomt utan hund och jag har helt plötsligt fått en hel massa (ofrivillig) dötid. Vill helst ha något att göra hela tiden för att slippa tänka tråkiga, sorgsna tankar...


Nu är jag ledig i flera dagar och hoppas att renoveringen av huset ska uppta det mesta av den tiden.


Kollar valpannonserna men hittar inget lämpligt. Att det plötsligt ska vara så besvärligt att hitta en högställd Jack russell hane med "rätt" utseende och på rimligt avstånd. Höga krav, neeee inte alls ;)


Hade en perfekt valp i Gideå, men alltför tidig leverans satte stopp för planerna. Vill ju helst att vi har ett hus att bo i och ett golv att gå på när valpen hämtas.


Delar med mig av en av mina favoritbilder på Emis.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards