Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Jenny - 22 mars 2010 20:00

Idag kastade jag in med liv och lust i kaklets kantiga värld. Så nu är väggar och golv till badrummet beställda. Belysning till bastun är inhandlad och även en slags stenvägg som ska sitta bakom bastuaggregatet.

Imorgon måste tapeterna väljas, skulle ha gjort det redan i fredags men energin och motivationen tog slut.


En del annat sker också imorgon. Skåpstommarna ska hämtas och mattläggare/tapetserare kommer för att kolla/mäta väggar och golv.


Elektrikern var och inspekterade idag, hade aldrig kunnat tro att "lite" elledningar kunde vålla så mycket bekymmer och han såg allt annat än glad ut.


Snickaren hade förträngt min inbyggnads micro och fick göra upp nya planer för köksinredningen, spisen fick återigen flytta på sig och min fina, fina fläkt är i fara..


Idag har jag inlett försök att lära mig göra saker på egen hand, utan min Emil. Kan låta fånigt men för mig är det verkligen att börja om.

Tog en morgonpromenad utan hund, den första och bitvis kändes det nästan som han gick brevid mig.

Nu på kvällen tog jag en skidtur, efter ett underbart skidspår inne i skogen som svärfar dragit upp. Skidtur och Emil hör ihop så naturligtvis var det tomt och något som saknades.


En ny innevånare i Haparanda har sett dagens ljus. Ett stort grattis till Maria och Micke som fått en liten pojke.

pooh-pic01.jpg


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards