Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Jenny - 10 mars 2010 21:30

I morgon bitti är det prick en vecka sedan min Emil blev en änglahund. Någonstans inuti känns det som att han ska komma tillbaka senare, kanske när husrenoveringen är klar. Blir så ledsen när jag inser att det inte kommer att bli så.


Nu under kvällen har huset tömts på x-antal kubik med sand, tur att det finns maskiner för detta. Bara tanken på spade och skottkärra gör mig matt. Man kan likna golvet vid en jättelik sandlåda och under sanden finns en gjuten betongplatta. Nu är alltså sanden borta och i morgon börjar huset byggas upp igen. Lite bilder på sandlådan finns HÄR


Från och med i kväll "våldgästar" vi mina svärföräldrar. Det känns så lyxigt, bara en sådan sak som att kunna gå på toa inomhus wow.


Imorgon bär det av till veterinären, IGEN tänker ni säkert nu. Men lugn bara lugn, det Fanny som ska på en årlig hälsokontroll. Fånigt kanske vissa tycker. Men tro mig, jag är väldigt rädd om den vovvan jag har kvar och har man fyllt sju är det lämpligt att kolla så allt är som det ska.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards