Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Jenny - 17 mars 2010 20:15

Dagarna rullar på, jobbar men får inte så mycket annat gjort. Bläddrar i kataloger och söker på nätet för att få tips och idéer med påföljd att jag tvekar ang tapetvalet, tvekar ang fläkten osv. Blir bättre när allt är på plats då är det försent att ångra sig. Golvet är nästan klart, förutom spackel och mattan då.

I helgen ska vi riva ner taket och vad nästa steg har jag inte riktigt koll på men misstänker att väggarna ska börja byggas upp igen.

Min efterlängtade kamin är beställd, så här ser den ut:

Vi bor ju sedan en dryg vecka tillbaks hos mina svärföräldrar och jag måste säga att jag blir bortskämd. Idag när jag kom "hem" hade svärfar gräddat våfflor, av smet han dessutom tillverkat själv. Behöver jag tala om att det var gudagott. Allt detta för att jag igår råkade nämna att jag var sugen på just våfflor. Svärmor tvättar mina svettiga träningskläder och håller middagen varm. Vi är så tacksamma att vi får bo här hos dem.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards