Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Jenny - 23 mars 2010 19:30

Inledde denna dag med en skidtur före frukost, betydligt trevligare än att flåsa på ett svettigt gym.

Sedan har dagen rullat på. Tillbringade x-antal timmar på tapetfirman och väntade nästan att butiksinnehavaren skulle slänga ut mig och tapetproverna. Nu har jag iallafall lyckats begränsa mig till en enda pärm som fått följa med mig hem.


Elektrikern och snickaren har varit på plats hela dagen. Gipsskivor har skruvats upp, kontakter monterats och kablar har dragits. Sakta men säkert går det framåt. Min inhandlade bastubelysning fick godkänt, pust.


Måste börja hitta badrumsinredning, men antingen är jag kräsen eller också är utbudet dåligt för av det jag sett hittills är det inget som lockar.


Fanny som för tillfället bor hos mamma, har det lyxigt värre och jag har en känsla av att det är en mycket bortskämd liten fröken jag kommer att få tillbaka. Nya leksaker, uppmärksamhet och massor av bus är numera hennes vardag, undrar om hon vill komma hem igen...


Idag ringde jag och sa upp Emils försäkring, det var inget roligt samtal.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards