Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Jenny - 11 augusti 2012 08:45

Jepp! Mår definitivt bättre igen. Fast inte fixade jag att jobba igår. Kom dit, gick hem, kom tillbaka bra mycket senare och kunde stänga verksamheten.

Idag känner jag mig visserligen överkörd av ett tåg och trött som bara den, men bara lätt huvudvärk, hurra!!

Jag är med andra ord (nästan) fixad. Min bil är definitivt fixad. Minns ni att jag nämnde punktering. Det visade sig att en vass spik var orsaken till punkan. Hur nu den lyckats ta sig dit.

Intar just dagens andra balja med kaffe, fast det känns som att all världens koffein inte skulle kunna få mig att piggna till. Hoppas det blir full rulle på jobbet idag, så man inte hinner känna hur sliten man är.

Längtar tills klockan blir 17 och jag får åka hem och äta middag. Idag står det rökt sik på menyn. Föredrar lax egentligen men det får man inte ta upp längre. Fast sik är inte fy skam det heller.


Ha en trevlig helg

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards