Direktlänk till inlägg 20 april 2015

Ingen lukt och ingen smak!

Av Jenny - 20 april 2015 17:38

Det är bara veklingar som är hemma från jobbet när de är sjuka. Vi starka, vi jobbar på och dör visserligen nästan på kuppen. Men ändå, vi jobbar.
Gårdagen knäckte mig närapå, helt slut som artist. Resultatet blev att jag sov. Sov när jag kom hem från jobbet vid 10,30. Drack kaffe och gick och la mig och sov igen. Vid 18 tiden klev jag upp, rysligt arg på mig själv för att jag sovit så mycket. Hade ju öppning idag och behövde komma i säng i tid.
Men hade inte behövt oroa mig. Kollade en film på Ipaden och mot slutet var ögonlocken blytunga.
Somnade plättlätt, fast orolig sömn, som vanligt.
Just nu är det kritiskt och jag har nickat till flera gånger. Skulle lätt kunna gå och lägga mig och vem vet, jag kanske gör det.


Hade tänkt gå hem tidigt idag för att återhämta mig lite men hade alldeles för mycket att göra. Så det blev övertid istället *haha, jag i ett nötskal* Fördelen är att jag jobbat bort en del saker så morgondagen blir lite lugnare, åtminstone direkt på morgonen. Massagetid är bokad mot slutet av veckan *underbart*


Idag har jag tvingat mig ut med Jamie på promenad. Satans benhinnor. Det måste vara förkylningens fel att det värker och gör så ont att jag bara kan ta stapplande steg. Och ryggen har värkt idag, eller njurarna? Skitkrämpor! Jag vill kunna springa och kanske till och med träna på gymmet.
Ingen lukt känner jag och nästan ingen smak. Stimulerande. En kollega beklagade sig rörande en kund som fyllde butiken med svettlukt, där han drog fram. - Känner du inte? - Nope!  Jag kände ingenting, en solklar fördel.


Nu är klockan snart 18 och det är lagligt att gå och lägga sig.

Natti natti!

 
 
Ingen bild

Ia

23 april 2015 20:25

Du måste ta o lugna ner sig.... Vill inte att du ska bli allvarligt sjuk eller gå in i väggen. Snart kommer jag o snor dig o åker bort med dig..... <3 =)

 
Ingen bild

Jenny

25 april 2015 11:03

Åh, Ia <3 ingen fara med mig. Men vad roligt det skulle vara att hitta på något <3 Kram :)

 
Ingen bild

Ia

25 april 2015 23:21

Men jag blir o är orolig över dig...... Vi borde verkligen hitta på nå bus (SNARAST) kramizar <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 26 april 2022 19:40

Bloggen finns kvar och jag kan fortfarande logga in "wow" Det här var min bästa terapi under tunga tider som när jag tänker efter inte alls känns speciellt tunga idag. Vilket lyxliv jag levde. Synd bara att jag inte insåg det då.   Nåväl, kanske ...

Av Jenny - 2 juli 2017 19:00

Shit och helvete, vilken vecka.... Snacka om bottenrekord. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så långt ner på botten som nu. Jag har gråtit tårar nog att fylla ett badhus. Hemma, på jobbet. Jag har brutit ihop så många gånger.  Mat! Jag har inte ku...

Av Jenny - 25 juni 2017 19:45

Det är underbart att vara jag. Underbart 24 timmar om dygnet, VERKLIGEN. Får ofta höra att jag inte har något liv och att allt är sååååå enkelt när man är själv. Jo tjena. Undrar var jag ska börja. Men tro mig, ni hade inte velat gå ett steg i mina s...

Av Jenny - 22 april 2017 19:15

För precis ett år sedan berättade jag på bloggen att jag hade fått ett nytt större ansvarsområde på jobbet. Idag får jag göra exakt samma sak. Jag kan dessutom bjuda er på en titel. Jenny -säljledare kolonial. En "resa" jag påbörjat har i och med det...

Av Jenny - 9 april 2017 20:30

Det var ett tag sedan, minsann. Och gissa vad jag har gjort sedan sist, om nu någon finns kvar          Jag har varit på min tredje "solo"resa, som tog mig tillbaka till Thailand och två för mig helt nya ställen. Första veckan tillbringade j...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards