Alla inlägg den 4 november 2009

Av Jenny - 4 november 2009 10:00

Emil blev betydligt sämre efter veterinär besöket. Antagligen blev det mer irriterat i halsen när de var där och rotade runt. Men han går ju på vetrimoxin så det nog ganska snabbt bli bättre.

I dag är en trött dag. Åkte till Nautilus kl 6 för att träna. Men kroppen kändes tung och trött, så det blev en rätt onödig resa. Åt frukost och somnade med huvudet lutat mot köksbordet, illa. Ska snart och jobba men känner inte för att gå utanför dörren.

I går var en roligare dag. Då var jag och shoppade till vovvarna. Det blev ett nytt halsband med stjärnor till Emil, en ny korg och en saccodyna (ni vet som tidigare mycket populära saccosäcken fast nu i hundformat). Var även på Ikea och handlade till mig själv också, bland annat en lampa som jag tittat på tidigare men då har den jämt varit slut. Lägger upp lite totalt onödiga bilder på pixbox från min shoppingtur. Du hittar dom HÄR!

Till saccodynan sydde jag ett nytt överdrag eftersom original tyget var så halkigt. Det tragiska är att ingen av hundarna verkar gilla dynan. Emil har provat sätta tassarna på den men hoppade snabbt undan när den ändrade form.

Fanny godkände iallafall nya korgen och så här trött blev hon av att provligga den

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards