Alla inlägg den 24 november 2009

Av Jenny - 24 november 2009 09:30

om en månad Skrattande Så fort tiden går.

Tråkigt, tråkigt väder ute och halt är det Skrikandes Vill ju ha snö till helgen för att den absoluta adventsstämningen ska infinna sig.

Känner mig lite oinspirerad att arbeta för tillfället och igår var det riktigt tungt. Jag har 13 semester dagar kvar att ta ut och det lutar åt att jag slösar en av dessa på torsdag. Har visserligen ledig dag på fredag men den kommer att gå åt till veterinärbesöket i Luleå.

Passade igår på att byta skåp på jobbet. Min skåpgrannes kläder luktar nämligen så förfärligt mycket hund =S (jag ville passa på innan dunjackan kom fram, för den mina vänner tror jag fyrbeningarna har som snuttefilt, huvva så den osar)

Jag har sagt till mina kollegor att den dagen jag luktar som en hel sankt bernhardshund måste de lova att säga till mig.

Tjolahopp mot julen................

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards