Alla inlägg den 15 november 2009

Av Jenny - 15 november 2009 10:45

Ynkel skrynkel har haft ont i sin hals i natt, stackaren så vid tre tiden var vi uppe och åt glass Glad vilket lindrade en stund iallafall.

Har massor av frågor rörande hans operation så på måndag blir det att ringa djursjukhuset och försöka få svar på iallafall några av dem.

Om Emil är skrynklig så är Fanny i toppform Skrattande Hon och jag tog en långpromenad på eftermiddagen igår och hon fick vara lös i stort sett hela vägen. Vad underbart det är med en hund som håller sig i en radie på ca 15 meter runt omkring mig och som dessutom kommer som ett skott när man ropar. Hur sjutton har jag lyckats åstadkomma detta? När Emil är lös ser man en vit svanstipp långt bort i fjärran och öronen blir på något sätt fullproppade med lingonris, för han hör ingenting.

Jag fick två nya bästisar när jag var i Luleå, helt allvarligt fattar jag inte att jag kunnat leva hela mitt liv utan dom Skrattande Visserligen fick jag betala för vänskapen men det var det värt och efter att ha utnyttjat detta par med vänner hade jag lätt kunnat betala det dubbla. Och då pratar vi om SKOR, inte vilka skor som helst utan skor med inbyggda dubbar. Jag har tidigare haft en typ av "senilhängslen" som trätts på skorna. Men dessa vill gärna lossna och saknar dessutom broddar i hälen. Så dessa dojjor måste vara en världens bästa uppfinningar. HÄR finns mer info.

Så lite bilder på fyrbeningarna, som vanligt Skrattande


  

Fanny har fyndat något spännade i högen med mattes nya investeringar


  

Man ser tydligt att Emil inte är i form, en liten ynkel skrynkel.


  

Glass gör gott i halsen och i lilla magen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards