Alla inlägg den 26 november 2009

Av Jenny - 26 november 2009 10:15

He he, hade tänkt byta blogg men nu har det kommit en hel massa special smileysar, så jag håller mig nog sysselsatt en tid framöver  


I dag bär det av till djursjukhuset igen, tredje gången denna månad, suck. Och naturligtvis ska det vara snöstorm just idag  


Lilla smurfen (Emil) mår inte alls bra just nu. Han behöver vara fastande inför veterinärbesöket och alldeles nyss kräktes han galla mitt på köksgolvet, helt tom i lilla magen. Och efteråt märktes det tydligt att det gjorde ont i halsen  


Vi har en hund på vift. Alba beslöt sig för att ge sig av på egen hand igår kväll. Hela natten har hon varit borta och ännu syns hon inte till. Sambo är just i skrivande ögonblick och letar efter henne. Men det är som att söka en nål i en höstack. Bara att hoppas att inget hänt henne och att hon kan ta sig hem självmant.


Nu är det inte många dagar tills Ice age 3 släpps på DVD   längta, längta. Och för att riktigt bevara barnasinnet har jag investerat i nya Super Mario som släpptes förra veckan. Lite genant för min ålder kanske  men jag har alltid gillat att spela tv-spel. Har inte hunnit prova det ännu men kanske i helgen.


Återkommer med info efter besöket i Gammelstad.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards