Alla inlägg den 6 november 2009

Av Jenny - 6 november 2009 09:45

Trodde igår att jag skulle få min första sjukdag någonsin från Ica. Mitt huvud var nära sprängningsgränsen och nacken stel som ett järnrör. Klarade dock av att jobba hela passet ända till 21,15. Någon som tackade mig för det? Icke, nästa gång gör jag som dom andra, stannar hemma Flört 

Idag har värken släppt nästan helt och jag mår riktigt bra. Firar detta med en stor muffins (fylld med vit choklad och blåbär) nyttigt och bra, massor med välbehövliga antioxidanter Skrattande Man måste ju tänka på hälsan i grisknorrstider.

Tig min mun så får du socker varning! Efter arbetet härom dagen stötte jag ihop med en (stam)kund på grönsaksavd. Kaninmat sa han och pekade på min gurka. Utan att jag ens hade hunnit reagera hade min trut öppnat sig och säger apmat medan jag tittar menande på hans påse med bananer. Ingen större fara skedd, tack och lov ingen känslig kund. Kan förövrigt tillägga att det var just hans son som jag kallade för diverse obsceniteter för en tid sedan och som inte alls ville kännas vid mig. Det var pinsamt och jag rodnar fortfarande Skäms

  

Till M & D för att allt var som det skulle Glad  Hoppas nu bara att lilla L får bli frisk bums.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards