Alla inlägg den 17 november 2009

Av Jenny - 17 november 2009 16:30

Fy bubblan, jag har sovit till halv nio, IGEN och det är för mig att sova bort typ halva dagen. Mina värdefulla lediga dagar.

Och nu funderar jag på om man kan vara sjuk utan att ha några direkta symptom. Har varit och sprungit på gymmets löpband igår och idag och de planerade 5 kilometerna har gått så gräsligt tungt (kan vara latmask oxå) Och det känns konstigt i min hals, inte ont men irriterat och utan att gå in på allt för intima detaljer, kom det nyss upp något när jag hostade, uäääck. Men jag är inte sjuk och jag måste erkänna (skryta) att jag har ett enormt immunförsvar. Man skall icke underskatta blåbärsmuffins och baileys, det är kraftfulla antioxidanter. Det var ett skämt, hoppas ni förstår det Skrattande

Förutom att sova och träna har jag börjat lägga ut lite prylar på Tradera igen. Skulle lägga ut våra resepresentkort (5000: -) hos Vingresor som går ut 18 januari, nästa år. Men när jag gluttade på en annans annons, blev jag varse att dessa gick att förlänga. Ringde Ving och mycket riktigt, ett år går de att få förlängda. Perfekt! Även om vi inte utnyttjar dom själva är det ju lättare att sälja när det är bättre datum (läs: det blir lättare att få bra betalt Cool)

Jag vill ha tillbaka min gamla Emis. Den nuvarande är en grinig enstöring Gråter Man ser knappt röken av honom. Han dyker upp när det vankas mat, äter går och sover igen. På kvällarna drar han sig undan i sin bur. Fast han äter och det är ju ett gott tecken och än så länge tål hans mage medicinen. Av det han varit med om, bland annat kastrering, ätit giftig blomma, svalt ett otuggat oxhudsben och blivit på körd av bil, så är detta det som tagit värst och mest på honom och det var inte jag förberedd på. Nå, det kan ju bara bli bättre nu.

Nu ska jag gå och börja med tillverkningen av årets julkort Glad Håller fast vid mitt löfte att inte stressa in denna jul.

Kram Jenny

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards