Alla inlägg den 2 april 2010

Av Jenny - 2 april 2010 10:30

En månad var det igår sedan Emil fick vandra vidare till ängarna i hundhimlen och visst känns det lite lättare för var dag som går men ont gör det fortfarande.


Den 15/4 flyger jag ner till Stockholm för att hämta hem Fanny. Tror inte huset är riktigt klart då ännu. Men vill ha hem min raggsocka =) och behöver dessutom få henne lite acklimatiserad innan nytillskottet anländer.


Nu är mattan lagd i kök/vardagsrum och jag är riktigt nöjd. Enda lilla missnöjet hittills är den ljusa tapeten i vardagsrummet. Kan tycka att den är lite för ljus och mest lik en gipsskiva. Men å andra sidan kan man ha färgglada gardiner och tavlor på väggarna utan att det stör.


  

(Klicka för större bild)


Är ledig under påsken och hade hoppats på kalasväder, idag har dock inte min önskan slagit in.


I stället för att skicka påskhälsningar åt höger och vänster får ni njuta av min kyckling-Emil här nedan istället =) Så till er alla

EN RIKTIGT GLAD PÅSK


 

                                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards