Alla inlägg den 12 april 2010

Av Jenny - 12 april 2010 09:45

Börjar fundera på om jag är för petig eller om det helt enkelt inte är möjligt med perfektion nu för tiden.


Om jag slavar för egen del må vara men utför jag något för någon annans räkning strävar jag alltid efter PERFEKTION. Blir det inte bra, gör jag om tills jag blir nöjd.


Tapeterna som revs ner och tapetserades upp under helgen igen ser lika eländiga ut som de gjorde efter första gången.  Nu känner jag mig båda modfälld och frustrerad. Jag betalar för att någon som kan sina saker ska göra det dom är bäst på och ändå så blir det inte bra.


Idag har jag iallafall två personer på bygget som vet vad dom sysslar med, snickaren och kakelsättaren, raka rör och inga knussligheter, underbart. Oviktigt vetande, min kakelsättare ser ut som Gordon Ramsey, den engelska, elaka kocken men han är betydligt trevligare än Ramsey =)


Pratade med Alfons uppfödare igår, hon lät meddela att han växer så det knakar och sylvassa små piggar i munnen har börjat kika fram =)


Och snart kommer Fanny hem, wiiihiiiii


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards