Alla inlägg den 13 april 2010

Av Jenny - 13 april 2010 19:00

Nu kommer det äntligen lite renoveringsbilder. Ni hittar dem HÄR


Missöden och misstag är numera vardag men ändå går bygget framåt iallafall på vissa plan. Kakelnisse har ett ruskigt flyt, det går snabbt och blir snyggt. Idag efterlyste han lite mindre klinkersplattor till brunnar och dusch. Tack och lov var det lagervara på kakelbutiken och hans önskan kunde uppfyllas.


Att det ska vara så komplicerat att köpa en vattenkran hade jag inte kunnat ana. Nu när jag äntligen på tredje försöket lyckats inhandla en förhoppningsvis passande kran så gick den inte att få ner från hyllan på IKEA. En av deras maskiner hade gått sönder. Snacka om maximal otur.


I övrigt var inbyggnadsmicron för stor men tydligen hade snickaren trollat för skåpluckan satt på plats.


För er som inte intresserar er för renoveringen kanske jag kan fresta med lite Alfons bilder istället.


    


Minns ni tanten med frimärkena, hon som skulle byta butik för att jag hade så tråkiga frimärken.

Hon var in igår, trots allt och ville köpa ett frimärke som skulle sättas på kuvertet hon la fram. Vad tror ni jag satte på för frimärke =) Jepp en av de svarta kattorna, hon inte gillade. Stygga, stygga jag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards