Alla inlägg den 7 april 2010

Av Jenny - 7 april 2010 20:30

Idag har jag haft riktig hundabstinens, som jag saknar Fanny och Emil såklart, varje dag. Nu har iallafall nerräkningen till Fannys hemkomst inletts. Nästa torsdag, om en vecka alltså, åker jag ner till Stockholm och på söndag bär det tillbaks igen, med vovva.


Frågade snickaren när han trodde att huset skulle bli klart, ca två veckor spånade han. Jag tror på tre, i bästa fall. Just nu känns det allt annat än hoppfullt. Målarkluddarna är just riktiga kluddar och istället för att tapetsera river de ner de ner tapeterna, suck.


Kökskaklet valde jag på 10 minuter, det kan vara rekord. Bänkskivan till köket tog längre tid och jag blev inte nöjd. Varför ska det finnas bänkskivor med rundade kanter, morr. De passar nämligen uselt när man ska lägga vinklar.


Badrumsinredningen är beställd och kommer på fredag. Kvar att inhandla är handfat och toastol och säkert en massa annat som jag i skrivande stund förträngt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards