Alla inlägg den 23 april 2010

Av Jenny - 23 april 2010 19:15

Någon har under natten bankat min skalle i en betongvägg och dragit en rasp i min hals... Och jag som brukar skryta med att jag aldrig är förkyld. Nå, lika bra att det kommer nu när jag ändå bara är hemma och inte kan träna eller göra något annat vettigt.


Sällskap i sängen har jag haft av Fanny hela långa dagen. Det är helt underbart att vara med hund igen.


Utlovade lite husbilder, de kommer här.


Nya fönstren, spröjsen saknas dock ännu.

  

Handfat och kran på plats, spegel ska inhandlas.


    Fläkten är monterad, så även diskmaskinen.


 

Mina svarta vitvaror =) 


Jag hoppas på inflyttning senast nästa helg =)


I morgon hoppas jag att förkylningen är bättre, behöver nämligen ta en tur till Luleå och hämta bilen som nu är lagad. Funderar på att släpa med mig kryckorna och ta en liten runda på Åhlens. Lönen har ju kommit och den ska man ju sätta sprätt på, helst omedelbart =)


Trevlig helg...



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards