Alla inlägg den 2 april 2011

Av Jenny - 2 april 2011 11:45

Dagen började perfekt med morgonträning på Actic. Fortsatte bra med en Affepromenad och blev än bättre med frukost bestående av nybakade frallor.


Sedan kom stora fallet då jag öppnade min deklaration. 29 816:- ATT BETALA. Jag trodde inte vanliga, dödliga ens kunde få så mycket i restskatt. Jag fick fan svårt att andas och var tvungen att läsa flera gånger innan jag fattade.


Nu tänker jag vara arg, bitter, sur, osocial och allmänt anti resten av den här dagen    

Jag som var på så bra humör och beskrev mig själv för Affe, när vi var ute och gick, som en glad lärka. Det närmaste jag kommer fågel nu är väl butter och sur som en gammal uggla. Hooo hoo.


Så med anledning av detta får det bli en foto- och filmblogg idag. Spelade in några snuttar på Affe under morgonens promenad då han faktiskt äntligen fick vara lite lös. Så det är absolut ingen konstruktiv träningsfilm, snarare tvärtom. Men söt som socker är han i vart fall. Hoppig och skakig inpelning men håll till godo :)




Fanny lade omgående, precis som jag misstänkte, beslag på den nya saccosäcksdynan.


  

Den verkar vara ok, matte.

 

 

Ja, det går att sova i den oxå.

 

Affe provade den men han kan ju aldrig ligga normalt dvs. på dynan eller i korgen. Han envisas med att ligga vid sidan om istället och ha dynan eller korgen som huvudstöd.


  


 

Affens standardställning


Enda prylen han ligger i, är sin sovsäck. Den är nästan som ett litet gryt, som han knölar sig in i.


   Affe i sin sovsäck :)


Ha en trevlig helg.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards